Isnin, 23 September 2013

Tart Shell Distributer (TSD)



Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hahaha.. Macam kelakar pulak tajuk die hihi.. Ok.. Saya sekarang membantu mengedarkan tart shell yang dihasilkan oleh kawan karib saya.. tart shell??? Ala.. kalo nk buat chesee tart mesti ada bawahnyer kan... sesetengah orang malas nk buat... sebab leceh.. so sekarang kawan saya membantu masalah anda.. hihi...

Ok kawan saya menjual 60 biji tart shell dalam bekas... raya haritu saya beli 3 bekas... senang.. letak coklat kt atas... tabur badam... hidang kat tetamu...

Sekarang saya membantu kawan saya menjual tart shell ni... dalam satu bekas ada 60 biji... sebekas saya jual rm16.. kawasan yang saya cover area serdang, klang dan shah alam... tp kawasan2 sekitar saya boleh lagi consider...namun saya ada charge delivery mengikut kawasan... kalo tak nk kene charge boleh amik sendiri kat UPM atau rumah saya die meru.. hehe... di bawah ni saya letak gambar macam mana rupa tart shell tu



Selain itu kami memperkenalkan produk terbaru kami yg ceria juga.. COLORFUL tart shell.. Harga sama, rasa sama, aneka warna.. Diharap dpt menceriakan hidangan dessert anda..

Untuk  keterangan lebih lanjut boleh layari
 https://www.facebook.com/HaneesaLaShoppe?fref=ts

Berikut adalah senarai pengedar2 tart shell kami:

1) Cik Nor amirah (Serdang/KL/Klang)- 0196960386
2) Pn. Lorna (Putrajaya/KL)-0124584146
3) Pn. Farah (Muar/Melaka)-0177802232
4) Kedai Zanora D'shop (Puchong-boleh dapatkan terus dari kedai)-0173032679

Tiada ulasan:

Catat Ulasan